OPINIONS - Més comunicació pares/professors


Una de les mancances importants que trobo a la nostra escola és la falta d'informació sobre el que passa entre les 4 parets de l'edifici. Acostumada a la dinàmica de la llar d'infants on entres fins a la classe, saps què ha passat cada dia i téns un petit escrit diari sobre el teu fill, l'escola em sembla distant i freda.

Darrerament m'he assabentat que algunes escoles estant iniciant el que s'anomena "entrades relaxades" (teniu més informacio a la web de l'escola Els Encants: http://www.escoladelsencants.cat/ceip/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=116&Itemid=91).
Aquestes entrades permeten als adults entrar dins l'escola i a les aules i compartir amb els infants quines coses han estat fent a classe. També és un bon moment perquè pares i professors puguin intercanviar alguners paraules (no es tracta de reunions personals però si d'un temps distès entre adults i petits, compartint les vivències de l'escola). També m'agradaria  que a la sortida el meu fill em pogués ensenyar què han fet, el seu racó de pati preferit...

D'altra banda, només m'assabento del que passa a l'escola quan ja ha passat: avui han vingut de l'escola de música, avui m'ha enseyat instruments africans... M'agradaria conèixer el projecte de curs abans que passés, no per interferir i opinar de si s'han de fer o no activitats (això és copetència dels mestres) sinó per comprendre, reforçar, i estar en línia amb els que passa a l'escola.

No sé si sóc l'única que ho veu així o si algú més opina igual.

Sandra

(Si voleu opinar sobre aquest o d'altres temes, si us plau envieu un email a: estherguillem@yahoo.es i la vostre reflexió es penjarà al blog dins d'aquest apartat) 

Entrades populars d'aquest blog

Casals de Nadal